
Jak budować silne więzi z odbiorcami treści?
3 lutego 2025, 17:21Skuteczna komunikacja mailowa to znacznie więcej niż tylko regularne wysyłanie wiadomości do subskrybentów. Prawdziwa siła e-mail marketingu leży w budowaniu autentycznych relacji, które wykraczają poza standardowe metryki otwarć i kliknięć. Nasze skrzynki odbiorcze są przepełnione automatycznymi wiadomościami, dlatego osobiste podejście do komunikacji staje się kluczowym wyróżnikiem.

Smakowe paski reklamowe
30 kwietnia 2009, 14:57Peel and Taste to nowa metoda reklamowania napojów i produktów spożywczych. Cieniutkie listki przypominają gumę do żucia lub paski odświeżające oddech. Są pakowane w przezroczystą folię. Wystarczy wziąć je do ust, by poczuć, jak smakuje interesujące nas piwo czy debiutująca marka chipsów.

HTC wciąż w nienajlepszej kondycji
6 listopada 2013, 13:08Niedawna gwiazda rynku smartfonów, tajwańska firma HTC, wciąż przeżywa kłopoty. W III kwartale bieżącego roku koncern zanotował wpływy w wysokości 1,58 miliarda USD i stratę rzędu 102 milionów USD. W trzecim kwartale obroty firmy zmniejszyły sie o 33,5% w porównaniu z II kwartałem i o 33% w porównaniu z III kwartałem 2012 roku

Pod koniec dekady rozpocznie się boom na ciężarówki napędzane wodorem?
13 maja 2021, 10:44Pod koniec obecnej dekady popularność ciężarówek napędzanych wodorem osiągnie punkt zwrotny, uważają szefowie dwóch największych na świecie producentów samochodów ciężarowych. W ciągu najbliższych lat na rynek ma trafiać coraz więcej pojazdów napędzanych wodorem, a pod koniec dekady ich popularność zacznie wyraźnie rosnąć.
Maxtor nie zniknie z rynku
4 października 2006, 10:37Seagate poinformował wczoraj, że marka Maxtor nie zostanie zlikwidowana. Amerykańska firma przejęła Maxtora w maju i od tamtej pory nie było wiadomo, jakie będą losy marki znanego producenta dysków twardych.

Osiedlowa reklama tytoniu bardziej kusi młodzież
18 lipca 2010, 17:50W ramach walki z uzależnieniem młodzieży od tytoniu Stany Zjednoczone właśnie zaostrzono prawo antynikotynowe. Naukowcy wskazują jednak już kolejne miejsce „ataku" - reklamy tytoniu w małych punktach sprzedaży. Czy będą kolejne ograniczenia w reklamie?

Sprzedawcy polecają Samsunga
11 sierpnia 2014, 10:53Badania przeprowadzone przez Kantar Worldpanel ComTech pozwalają przynajmniej częściowo wyjaśnić, dlaczego jedne firmy odnoszą sukcesy na rynku smartfonów, a innym wyraźnie się nie wiedzie.

Niezwykłe, zaskakujące, pomysłowe – polskie rekordy Guinnessa
3 września 2022, 09:44Wiele osób ma niezwykłe pasje, które pielęgnują całymi latami, aż w końcu dochodzą do wniosku, że warto się nimi podzielić z innymi. A skoro można podzielić się z całym światem i mieć przy okazji niezwykłą pamiątkę na całe życie, dlaczego nie zgłosić się do Księgi rekordów Guinnessa?

Nocne marki częściej cierpią na bezsenność
16 kwietnia 2007, 13:08Badacze z Uniwersytetu Stanforda zauważyli, że tzw. nocne marki (sowy) częściej wspominają o patologicznych objawach powiązanych z bezsennością. Oznacza to, że nie odsypiają rano straconych godzin wieczornych i nocnych, mimo że mają do tego okazję. Nie zwiększają tym samym ogólnego czasu snu (Journal of Clinical Sleep Medicine).

Miłość z profilu
15 grudnia 2011, 10:50Ludzie zidentyfikują się z marką prezentowaną w powiązaniu z ich profilem na Facebooku czy innym portalu społecznościowym. Dotyczy to zwłaszcza jednostek z wysoką samooceną. Ta sama reklama widziana u obcej osoby nie będzie już miała takiego wpływu (Journal of Consumer Research).